Kasvojen alueen kiinteyttävä hieronta PRO verkkokurssi

Voit ostaa kurssin alla olevan linkin kautta:

Tällä kattavalla verkkokurssilla opetellaan tekemään ammattitason 60min ja 90min kasvojen tehokas ja kiinteyttävä hieronta. Kurssilla opetellaan tekemään kasvojen hierontaa lukuisilla erilaisilla hierontaotteilla käsin ja lisäksi hoitoon yhdistetään myös gua sha tekniikkaa kasvojen alueelle.

Hoidossa käsitellään rinnan yläosa, delcoltee, leuka, kasvot, niskaa, kallonpohjaa ja päätä. Käymme pikkutarkasti läpi jokaista osiota ja hoito on jaettu 4 eri opetusvideoksi. Käymme läpi myös silmien alueen hierontaa ja muita pieniä yksityiskohtia kasvojen alueelle.

Kurssilla on kattava kirjallinen teoria osuus ihosta, aktiiviaineiden imeyttämisestä iholle, kasvojen ja pään alueen lihaksista, ihon puhdistamisesta, kuorinnasta ja kasvonaamioista. Voit tehdä 60min kasvojen tehokkaan hieronnan, perus puhdistuksella ja kasvoöljyllä tai 90min hoidon, johon yhdistetään myös ihon kuorinta, kasvonaamio ja erilaisten aktiiviaineiden imeyttämistä manuaalisesti käsin hieromalla ohjeiden mukaan tai gua sha tekniikalla.

• kattava kirjallinen materiaali

• kontraindikaatiot, vaikutukset, ohjeet hoidon jälkeen

• lukuisia erilaisia kasvojen hieronta tekniikoita

• tietoa luontaistuotteista ja niiden käytöstä osana hoitoa

• tietoa ihon toiminnasta, verenkierrosta, kasvojen ja pään tärkeimmät lihakset ja niiden hieronta tekniikat

• purenta ongelmat

• ihon alkupuhdistus, kuorinta, naamio ja muut hoidossa käytettävät tuotteet

• suosituksia erilaisista ihonhoito tuotteista

• kasvojen gua sha tekniikkaa ja välineiden käyttöä opetusvideoilla

• sinulla on mahdollisuus saada todistus tästä kurssista

Kurssin opettajana toimii koulutettu hieroja, aromaterapeutti, kiinalaisen lääketieteen asiantuntija ja gua sha guru Mervi Hämäläinen. Mervi on pitkän uransa aikana kehitellyt lukuisia erilaisia hoitomuotoja, joihin hän on nerokkaasti yhdistellyt kaikkia oppejaan ja kokemustaan.

Kurssi on voimassa 6kk