Koko vartalon kosmeettiset gua sha hoidot verkkokurssi

OSTA KURSSI TÄSTÄ LINKISTÄ:

Tällä erittäin kattavalla vartalohoitojen gua sha verkkokurssilla opettelemme useamman vartalolle tehtävän kosmeettisen gua sha hoidon.

• rentouttava gua sha hieronta

• detox gua sha hoito

• kiinteyttävä gua sha hieronta

• lymfaattinen gua sha hoito

• selluliitti gua sha hoito

Kaikki hoidot on videoitu opetusvideoiksi, jossa kerrotaan tarkasti mitä tehdään ja miten. Verkkokurssi sisältää myös kattavan kirjallisen materiaalin ja paljon tietoa gua shan perinteestä ja erilaisista hoitomuodoista.

Kurssin opettajana ja kaikkien kurssilla opeteltavien gua sha hoitojen kehittelijänä toimii Mervi Hämäläinen, joka on kiinalaisen lääketieteen asiantuntija, opettaja ja oikea gua sha guru. Mervi opettaa myös vuoden kestävää gua sha terapia koulutusta.

Verkkokurssi on käytössäsi 365 päivää ostopäivästä, joten sinulla on paljon aikaa rauhassa sisäistää eri hoitomuodot.

Kurssi sisältää

• kattava teoria kiinalainenlääketiede ja gua sha

• terveysvaikutukset, kontraindikaatiot

• ohjeet hoidon jälkeen

• kosmeettinen gua sha

• tietoa kaikista hoitomuodoista ja niiden vaikutuksista

• miten valita gua sha hoito asiakkaalle?

• sinulla on mahdollisuus saada tästä kurssista myös todistus