Kasvojen gua sha tekniikka kurssi

Voit ostaa kurssin alhaalla olevan linkin kautta:

Kurssi sisältää:

-kattavan teoriaosuuden gua shan historiasta ja kiinalaisesta lääketieteestä, gua shan vaikutuksista kasvoille, kontraindikaatiot, gua sha tekniikka

-laajan esittelyn erilaisista gua sha malleista ja materiaaleista ja niiden käyttämisestä hoidoissa

-kasvojen akupisteet osion, valokuvat, akupisteiden vaikutukset, hoitamisen ja opetusvideon hoidosta

-gua sha tekniikka opetus videot sekä gua sha rullalla, että erilaisilla gua sha lastoilla

-yrtti gua sha ja uutokset

-kylmä- ja lämpö gua sha hoidot

-paljon inspiroivaa tietoa kiinalaisesta lääketieteestä, elementeistä, vanhoja idän viisauksia ja parantamisen saloja

Kurssin hinta: 99e (sis. alv)

Kurssimateriaalit käytössä 3kk ajan.

Verkkokurssille voi osallistua kaikilla laitteilla (puhelin, tabletti, tietokone)

Gua sha hoito on kiinalaisen lääketieteen lähes 2000 vuotta vanha hoitomuoto. Superfiilis koulu on opettanut lukuisia kursseja kasvojen erilaisista gua sha tekniikoista. Superfiilis on toiminut vuodesta 2008, levittänyt kiinalaisen lääketieteen tietoutta ja hoitoja ympäri Suomen. Superfiiliksen perustaja ja omistaja on kiinalaisen lääketieteen asiantuntija ja opettaja. Mervi "SuperMepa" Hämäläinen on kokenut palavaksi intohimokseen ja kutsumuksekseen kiinalaisen lääketieteen ja luonnonmukaisen hoitamisen inpspiroimisen ja parantaja maailman tunnetuksi tekemisen.

Jokainen ihminen voi hoitaa itseään ja tieto kuuluu kaikille. Mervi on myös toiminut klassisena- sekä urheiluhierojana ja lihashuollon ammattilaisena pitkään ja tällä kurssilla sovelletaan kiinalaisen lääketieteen filosofiaa, lihashuoltoa kasvoille ja luonnonmukaista ihonhoitamista. Mervi opettaa myös Luontaisterapiaa Superfiilis koulussa ja hänellä on 20 vuoden kokemus eteerisistä öljyistä ja niillä hoitamisesta. Parantavista kasveista ja luonnon parantavasta voimasta Mervi on ollut kiinnostunut aina, ihan pienestä lapsesta asti. Mervin opetuksesta huokuu vahva tietomäärä, pitkä kokemus ja rakkaus alaa kohtaan.

"Parantaminen on minulle koko elämäni suurin ja merkittävin taiteenmuoto."

-SuperMepa-

Superfiilis Helsinki perustaja ja omistaja