Hemmottelu kasvohoito verkkokurssi

Voit ostaa kurssin alhaalla olevan linkin kautta:

Tällä kurssilla opettelemme tekemään ihania luonnonmukaisia kasvohoitoja.

Kurssilla perehdymme tarkasti ihonhoitoon luonnonmukaisesti ja erilaisiin ihotyyppeihin ja niiden hoitamiseen luonnonmukaisilla tuotteilla.

Kattava teoriaosuus ihosta, ihotyypeistä, ihon puhdistuksesta, kuorinnasta, laaja naamio moduuli: jokaiselle iho tyypille oma naamio, sheet mask ja gua sha, kiinalainen yrttinaamio, siperian 36 yrttien naamio, savinaamiot, aktiivihiili, kotikonstein tehdään myös luonnonmukaisia naamiota, saunanaamioita ja muita ihonhoidon tuotteita.

Kurssilla opiskellaan tekemään tarkkojen ohjeiden mukaan luonnonmukainen Hemmottelu kasvohoito. Hoito on videoitu opetusvideoksi. Kurssilla on myös paljon muita videoita ihonhoidosta, naamioista, ihon puhdistuksesta ja lisäksi myös kasvojen hieronta 45min.

Kurssi on käytössäsi 6kk.

Sinulla on mahdollisuus saada kurssista myös todistus 30e käsittelymaksu. Ohjeet kurssilla!

Kurssin on kehitellyt ja sen opettajana toimii Superfiilis Helsinki perustaja Mervi Hamalainen.

Mervi on Luontaishoitojen kouluttaja, aromaterapeutti, kiinalaisen lääketieteen asiantuntija, GUA SHA terapeutti ja paljon muita alaan liittyviä koulutuksia ja titteleitä.