Aromaterapian peruskurssi

Osta kurssi alhaalla olevan linkin kautta:

Aromaterapian peruskurssilla perehdytään eteerisiin öljyihin ja aromahierontaan. Opiskelu tapahtuu kokonaan verkossa ja sinulla on 6kk aikaa perehtyä materiaaleihin.

Kursilla on kattava teoria osuus, sekä kirjallisena materiaalina, että videoilla. Perehdymme eteerisiin öljyihin ja niiden vaikutusmekanismeihin, turvalliseen ja vastuulliseen öljyjen käyttämiseen hoitotyössä, tuoksunuotteihin, aromaterapeuttisten öljyseosten valmistamiseen ja öljyjen sekoittamiseen, kontraindikaatioihin ja eteeristen öljyjen vaikutuksiin elimistössä.

Käymme kurssilla läpi kattavasti miten eteerisiä öljyjä voidaan eritavoin käyttää turvallisesti, miten öljyt valitaan, ohjeet asiakashaastatteluun ja ohjeet hoidon jälkeen. Opit paljon tietoa aromaterapiasta, laadukkaista eteerisistä öljyistä ja opit useita tapoja tehdä aromahierontaa.

Perehdytään 40 eri kasvien eteerisiin öljyihin tarkemmin, harjoitellaan tekemään öljyseoksia hoitoterapeuttisesti.

Kurssin jälkeen voit tehdä Aromahierontaa omille asiakkaillesi.

Kurssilla on videoitu hoidot:

• koko kehon aromahieronta

• aromaterapia hoito saunassa

• aromaattinen gua sha hieronta

Kurssilla käydään läpi videoilla aromahieronnan tekniikkaa koko vartalolle, kehon heijaste ajattelua ja akupisteiden käsittelyä hoidon osana.

Kurssin opettajana toimii Superfiilis Helsinki perustaja ja omistaja Mervi Hämäläinen, jolla on 20 vuoden kokemus eteerisistä öljyistä. Mervi on vuosien aikana opiskellut laajasti aromaterapiaa, sekä Suomessa, että ulkomailla. Hän on perehtynyt parantaviin kasveihin koko elämänsä ajan intohimoisesti, opiskellut 8 vuotta kiinalaista lääketiedettä, on myös koulutettu hieroja, Luontaisterapeutti, Shiatsuterapeutti ja lukuisia muita alaan liittyviä titteleitä. Merville eteeristen öljyjen turvallinen ja vastuullinen käyttö on todella suuri intohimo! Hän opettaa lukuisia erilaisia hoitomuotoja Superfiilis koulussa ja myös aromaterapian opettamisesta Mervillä on pitkä kokemus.

Sinulla on mahdollisuus saada kurssista todistus "Aromaterapian peruskurssi -aromahieronta" 30e lisämaksusta, tekemällä hoitoraportteja, ohjeet löytyvät verkkokurssin alustasta.

TARJOUS HINTA 149e
30.4.2024 asti

Hinta: 349e (sis. alv 24%)

Verkkokurssille voi osallistua kaikilla laitteilla (puhelin, tabletti, tietokone).