Ruusuterapia verkkokurssi

Voit ostaa kurssin alhaalla olevan linkin kautta:

Ruusuterapia on ylellinen koko kehon hemmotteleva ja hieronnallinen hoito. Hoito tehdään ihanilla ruusutuotteilla päästä varpaisiin, hoitoon kuuluu myös ruusukylpyjä, kasvonaamio ja kurssilla opetellaan myös itse tekemään ihania ruusutuotteita! Kurssilla perehdytään ruusun eteeriseen öljyyn, ruusutuotteiseen, energeettiseen kehoon, elimistön heijasteisiin ja akupisteisiin. Hoito on todella kokonaisvaltainen, rentouttava ja hemmotteleva.

Kurssin on kehitellyt Superfiilis Helsinki perustaja ja omistaja Mervi Hämäläinen, joka toimii kurssilla myös opettajana. Mervi on perehtynyt eteerisiin öljyihin 20 vuotta ja hoitanut ihmisiä 15 vuotta. Mervi on opiskellut kiinalaista lääketiedettä 8 vuotta, ja lukuisia luontaisalan koulutuksia. Mervi on opettanut päätyönään vuodesta 2016 ja hänen kurssit ovat informatiivisia ja innostavia.

Verkkokurssi sisältää kattavan kirjallisen teoria osuuden ja Ruusuterapia hoidon videoina, hoito käydä läpi pala palalta ja videolla on samalla opetusta ja Mervi näyttää kohta kohdalta miten hoito tehdään.

Sinulla on kurssi käytössäsi 6kk ostopäivästä. Tästä kurssista on myös mahdollisuus saada todistus, 30e lisämaksu, sinun tulee tehdä raportti harjoitus hoidosta ja lisäohjeet saat kurssilla. Todistuksen saat postitettuna.

Hinta: 99e (sis. alv)

Verkkokurssille voi osallistua kaikilla laitteilla (puhelin, tabletti, tietokone).