Shiatsun peruskurssi

Osta kurssi täältä:

Tällä Shiatsun perus verkkokurssilla syvennytään shiatsun perus tekniikoihin, akupiste käsittelyyn, meridiaanien painantaan, sekä shiatsun perus hieronta tekniikoihin.

Kurssilla opettelemme hoitamaan, sekä hierontapöydällä, että lattialla. Voit siis itse päättää kummin haluat tehdä hoitoa.

Kurssi sisältää kattavan kirjallisen teoria materiaalin, kiinalaisesta lääketieteestä, sekä tietoa shiatsusta ja asioista, mitä tulee huomioida hoitoja tehdessä.

Hoidot on videoitu opetus videoiksi ja kurssilla harjoitellaan tekemään 2 shiatsu hoitoa, koko kehon rentouttava shiatsu hoito ja kevään uudistava shiatsuhoito

Sinulla on materiaali käytössä 6kk. ja voit tulostaa kaikki kirjalliset materiaalit kurssilta.

Kurssista voi saada todistuksen 30e lisähintaan ja vastaamalla kurssilla oleviin hoitoraportteihin.

Kurssin opettajana toimii Superfiilis koulun rehtori ja pääopettaja Mervi Hamalainen.

Mervi on perehtynyt shiatsuun ja kiinalaiseen lääketieteeseen jo lähes 15 vuoden ajan.

Shiatsua voi opisella myös läsnäolevassa koulussa, Shiatsun peruskurssi kestää 2 päivää. Lisäksi Mervi opettaa Shiatsuterapiaa, joka on vuoden koulutus ja tästä voi jatkaa vielä Shiatsu mestari koulutukseen.