Superfiilis Aarrekartta kouluttaja koulutus (ovh 349e)

Superfiilis Aarrekartta kouluttaja koulutus verkossa!

Pääset ostamaan koulutuksen alla olevan linkin kautta:

Tällä metodilla voit auttaa itseäsi ja muita toteuttamaan omia tavoitteitasi, unelmiasi ja inspiroitua ihan uudella tasolla.

Perehdymme kurssilla positiiviseen psykologiaan ja manifestaatioon. Lisäksi kiinalaiseen lääketieteeseen ja taolaisuuden filosofioihin manifestaation ja oman potentiaalin näkökulmasta.

Opit tekemään ja ohjaamaan erilaisia manifestaatio harjoituksia, meditaatiota ja saat paljon tietoa laajasti manifestaation ja unelmien toteuttamisesta.
Opettelemme myös pala palalta läpi Superfiiis aarrekartta kurssin ja voit ohjata aarrekartta koulutuksen jälkeen ryhmille.

Koulutus kestää vuoden, ja koulutuksesta saa todistuksen "Superfiilis Aarrekartta ohjaaja"

Koulutus on todella kattava paketti aiheesta ja tulet varmasti insoiroitumaan aiheesta koulutuksen aikana!

Superfiiliksen omistaja ja perustaja Mervi "SuperMepa" Hämäläinen on kehitellyt oman menetelmän ja työkalut Superfiilis-Aarrekarttakoulutukseen! Hän on käyttänyt menetelmässään hyväksi kaikkea omaa tietoaan ja kokemuksiaan, mielestä, kehosta, kiinalaisesta lääketieteestä ja ihmisen alitajunnasta! Hän on itse järjestänyt lukuisia Superfiilis Aarrekartta-koulutuksia asiakkailleen ja monien ihmisten elämä on muuttunut koulutuksen jälkeen. "Olen myös itse kokenut rajun muutoksen elämässäni, joka kerta kun olen osallistunut itse koulutukseen ja tehnyt kartan. Nyt haluan opettaa näitä taitoja ja oivalluksia myös muille! Superfiilis-Aarrekarttakouluttaja koulutus valmistaa tulevia kouluttajia antamaan asiakkailleen Superfiiliksen avaimet käteen! Koulutuksen jälkeen voit itse järjestää Superfiilis-Aarrekarttakoulutuksia asiakkaille!