Superfiilis aarrekartta verkkokurssi

Voit ostaa kurssin tämän linkin kautta:

Matka täyteen potentiaaliin, oman elämäntehtävän vahvistaminen!

Superfiilis aarrekartta verkkokurssi sisältää puolen vuoden mittaisen matkan omaan sisäiseen potentiaaliisi. Kurssi alkaa ensin Superfiilis aarrekartan rakentamisena, joka sisältää yhteensä 9 erilaista tehtävää. Tehtävät vievät sinua kohti omaa itsesi, henkistä tutkiskelua, pohdiskelua ja pysähtymistä itsensä, sekä omien ajatustensa äärelle. Superfiilis aarrekartta hyödyntää myös kiinalaista lääketiedettä, että taolaista filosiaa oman elämäntehtävän ideologiasta.

• Jokainen saa käydä Superfiilis aarrekartan omaan tahtiinsa. Kerran kuukaudessa verkkoalustaan aukeaa kirjoituksia ja inspiroivia videoita matkasi tueksi.

• Kurssi on voimassa 6kk ostohetkestä

Hyvinvointialan yrityksen Superfiilis Helsinki omistaja ja perustaja Mervi "SuperMepa" Hämäläinen, on kehitellyt Superfiilis aarrekartta metodin vuonna 2015. Hän on järjestänyt lukuisia Superfiilis aarrekartta kursseja ja kouluttanut myös uusia Superfiilis aarrekartta ohjaajia. Mervi on palkittu Helsingin positiivisimpana vuonna 2016 ja vaikuttanut Suomessa paljon lukuisiin hyvinvointi alanyrittäjiin opettajana, kouluttajana, sekä mentorina.

Tämän kurssin jälkeen, sinulla on mahdollisuus osallistua myös verkossa alkavaan Superfiilis aarrekartta ohjaaja koulutukseen ja voit alkaa itse vetämään metodia omille ryhmille.