Yrttinyyttihieronta koko vartalon hoito verkkokurssi

Voit ostaa kurssin alhaalla olevan linkin kautta:

Yrttinyyttihieronta kurssilla opetellaan tekemään vartalolle ihana, rentouttava, hemmotteleva ja tehokas yrttinyyttihieronta. Sisältää kattavan teoria osuuden esim parantavien kasvien vaikutuksista. Hoito on videoitu osissa ja sisältää samalla opetuksen. Kurssi sisältää myös opetusvideon yrttinyyttien valmistuksesta. Kurssilla käydään läpi myös hoidon terveysvaikutuksia, kontraindikaatiot ja ohjeet hoidon jälkeen.

Kurssin opettajana toimii Mervi "SuperMepa" Hämäläinen, joka on Superfiilis Helsinki perustaja ja omistaja. Mervi on perehtynyt parantaviin kasveihin ja luontaishoitojen maailmaan koko elämänsä ajan. Mervi on opettajana hyvin inspiroiva ja luova. Hänet on valittu helsingin positiivisimmaksi vuonna 2016 ja hänen positiivisuutensa hehkuu myös videoiden kautta ja tuo iloa oppilaille! Sydämellisesti tervetuloa mukaan kurssille!

Hinta: 79e (sis. alv)

Verkkokurssille voi osallistua kaikilla laitteilla (puhelin, tabletti, tietokone).