Superfiiliskoulu

Huhtikuun verkkokurssi esittelyssä ja tarjouksessa:

Facial gua sha -kosmeettiset kasvojen gua sha hoidot koulutus

TARJOUS HINTA 99,50e (ovh 199e)

> OSTA NYT!

Haaveiletko uudesta ammatista?
Superfiilis järjestää 1-2 vuotta kestäviä pitkiä koulutuksia paikan päällä Helsingissä, jonka jälkeen voit toimia uudessa ammatissasi vaikkapa omassa yrityksessäsi!

Opiskele rennosti omalla aikataululla verkossa!

Lukuisat verkkokurssit tuovat uutta tietoa ja opiskelu sujuu modernin verkkoalustan kautta milloin sinulle parhaiten sopii.

Ilmoittaudu kurssille saman tien!

Haluatko syventää osaamistasi?
1-2 päivän läsnäolevat koulutukset paikan päällä Helsingissä tuovat uusia hoitomuotoja niin ammattilaisille palvelun tarjoajille kuin yksityishenkilöille kotihoitojen tueksi.

Gua sha, aromaterapia, kuumakivihieronta, intialainen päänhieronta ja akupainanta ovat vain muutamia esimerkkejä laajasta koulutustarjonnastamme.

Seuraa kurssikalenterista tulevia kursseja tai kysy tarjousta kurssin järjestämisestä omalle porukallesi.

Tervetuloa opiskelemaan laajan ja laadukkaan koulutustarjontamme pariin!